onsdag, januari 15, 2014

Svartvitt i skogen



Som sagt, julledigheten blev inte riktigt som vi hade tänkt oss, med så mycket sjukdom och allt. Jag var inne i Örebro en gång. 1 gång! Det är ju nästan kriminellt! Örebro som är så mysigt. 

Kompishäng blev det inte så mycket av då heller, utan mestadels mjukisbyxor på hemmavid. Några kompisar hann vi med att träffa i alla fall, de som vanligtvis bor i New York (Avis? Jag? Nähädåjodå.) och vi fick till en liten photo session i skogen. Alltid kul med fototräning, tycker både Engelsmannen och jag, särskilt med modeller som är avslappnade framför kameran och vågar bjuda på sig själva. Att de är upp över öronen förälskade i varandra gör ju inte saken sämre direkt! Här bjuder jag på en av mina favoritbilder. Tycker den är både vacker och romantisk, samtidigt som den har något nästan melankoliskt över sig. 

12 kommentarer:

eastcoastmom sa...

Vilken underbar fantastisk drömsk bild!

Annika sa...

AWWWW, MARIE!!! Vilken jättefin bild!!!

Miss Marie sa...

Eastcoastmom - ja, visst är den fin! :)

Annika - tack! :)

Ullis sa...

Fina dom och vilken duktig fotograf. Skogen där är trolsk, man väntar på att få se en rumpnisse bakom varje mossklädd sten.

Miss Marie sa...

Ullis - ja, det är en fin skog!

Helenas enkla vardag sa...

Vilken fin skog du fotade det kärleksfulla paret. Vilken skog är det?
Tråkigt att bli sjuk när man kommer hem.
Kram Helena

Channal sa...

Underbar bild!
Kram Anna

Miss Marie sa...

Helena - det är skogen vid riksväg 51, norr om Hjortkvarn. Riktigt vackert där!

Anna - :)

Iccan sa...

Tack vännen! Ja förälskelsen sitter i, knasigt men underbart :)

Miss Marie sa...

Iccan - :)

Jenny sa...

Jättefint! Kul att fota. Jag är helt värdelös och är så imponerad på er som kan.

Känner igen det där med att vara hemma... Man "borde" göra så mycket men man vill ju bara slappa i just mysbyxor... :)

Miss Marie sa...

Jenny - ja, det är skönt att bara vara! :)