måndag, augusti 25, 2014

Sensommarsol



Vi fick lite sensommarsol i helgen. Alfred och Engelsmannen var i Liverpool över helgen, men när de kom hem på söndagen gick vi ner till strandpromenaden så Alfred fick cykla lite och äta en glass. Såklart. Men snart är sommaren slut va, så man inte måste äta glass vareviga dag?!


Där ser ni mig också, hej hej! Himla smidigt med spegelglas på makens solglasögon, då kan jag både ta på läppstift och peta tänderna!


Den här utsikten alltså, Inte pjåkig alls. Den är en av de bästa sakerna med att bo där vi bor!

6 kommentarer:

Annika sa...

Gillar engelsmannens stil!!
Snygga skor, snygga short. Rubbet.
Du är väl stylisten, I guess :-)
Ja härligt att bo så nära havet.
Nu ska jag spana in ett visst söndagssvep!!
:-))

Ullis sa...

Visst bor ni på ett härligt ställe med vatten så nära inpå och Alfred, man kan äta glass vareviga dag även om det inte är högsommar:)

Desiree sa...

Så himla fint kort på far och son där de sitter tillsammans och njuter av sommarens sista.
Väldigt coolt kort också där du speglas i makes solglasögon.
Önskar att jag kunde äta glass varje dag men då skulle jag ganska snabbt rulla fram, däremot blir det mer än gärna lite glass varje helg.
Att bo nära havet är speciellt och väldigt vackert. Det förstår jag du gillar mycket.

Miss Marie sa...

Annika - jag är ansvarig för solglasögonen, resten får han ansvara för själv! ;)

Ullis - hmmm... Om Alfred kommer med det argumentet så vet jag vem han har fått det från! ;)

Desiree - haha, Alfred gör av med all energi under dagen, så han skulle säkert kunna äta 10 glassar om dagen! ;)

Jenny sa...

Jag hoppas ju på en riktig Brittsommar, då det plötsligt blivit så himla kallt här. Jag kom hem förra lördagen från 37 grader till 10 på kvällen (!) och nu är det 6 på mornarna när jag går till jobbet. Efter denna underbara sommar vi haft ska man inte klaga, men fingervantar i augusti är lite att ta i tycker jag... :) Underbara bilder, och praktiskt med solglasögonen! ;)

Miss Marie sa...

Jenny - inte helt varmt här heller, särskilt inte på morgonen! Hoppas också på lite mer sol snart.