onsdag, september 24, 2014

De sista bilderna från Cornwall...


De sista, lite udda, bilderna från vår semester i Cornwall!


En selfie-förlängare. Hur smart är inte det? Om än lite konstigt...


Fötter i sanden.


Sandslott!


Latte och bra bok på stranden. 


Sandig barnrygg...


En djup konversation på en blåsig båtfärd.


En liten vagn som användes som kontor, och hur perfekt vore det inte som en lekstuga?


Alfred älskade den här lekställningen.


En hel massa snäckor på stenarna.


Det blev två omgångar fish&chips på semestern. Här var det en bjässe!


Slitna fiskebåtar.


Och lite överbliven fångst till fiskmåsarna.


Vårt sovrum i stugan. Jag gillar verkligen sån här öppen klädställning!


Det lilla, men funktionella köket.


Det var öppen planlösning, så kök, matbord och vardagsrum var tillsammans. Fint så!

6 kommentarer:

Desiree sa...

Stugan ser mysig ut. Var det något ställe ni hyrde eller lånade från vänner? Hi hi jag brukar också ta den klassiska bilden på sandiga fötter. Hör helt klart till från en strandsemester. Härlig semesterstämning i dessa bilder.
Kram!

Anna, Fair and True sa...

Läste en rolig artikel om selfiepinnen i tidningen. Han som skrev den sa att ja, det är ju en smart grej, de andra fick säkert bra foton, men jag har istället en massa foton med folks selfiepinnar någonstans ;)

Miss Marie sa...

Desiree - vi hyrde två stugor på Trevorrick Farm utanför Padstow!

Anna - ja, det är ju en kul grej, men jag tror inte det är en grej för mig... ;)

Iccan sa...

Asså, hur länge var ni borta? Tycker mig se 6 Essielack och en full garderob! :)

Jenny sa...

Underbara bilder ju! Och jag älskar A:s stil! :)

Miss Marie sa...

Iccan - 8 dagar, länge ju! ;) Det blir så här när vi åker bil på semester, då får man ju med så mycket jämfört om måste få plats med allt i en resväska! :)

Jenny - tack! :)