söndag, januari 25, 2015

Söndagssvep, 25 januari 2015



God morgon söndag!


Enkel men snygg t-shirt från Banana Republic.


Lindex kör på färgglada träningskläder i år och det är verkligen poppis! Sofia Vergara visar stilen, även fast om hon nog inte har leggings från Lindex...


Jag gillar den här tröjan! Finns hos The Little Ark.


Jag kanske har sagt förut att jag tycker hängselbyxor är fint på barn? Dessa kommer från Dotty Dungarees. Och till er med tjejer, de här blommiga hängselbyxorna från Boden är underbara!


Modehuset Valentino tycker att vi ska se ut som en blomsteräng i höst. Inte mig emot!


Jennifer Lopez är snygg i ljusrosa kappa, det verkar vara trendfärgen i vår!


Smyckesförvaring är alltid bra att ha, här finns tips på hur man själv fixar de här söta askarna.


Det här badrummet hemma hos Isaac Mizrahis i New York är inte fel!


Örtcrêpes låter gott!


Salty Vanilla & Peach Foccacia måste jag testa till nästa fikastund.


Candy Canes Donuts! Smaskens.


Amen to that, Amy Pehler!


Stolt svensk blir jag när jag ser vår statsminister jobba för jämställdhet i FN genom deras kampanj He For She. Jag hade väl hoppats att vi vid det här laget hade haft en kvinnlig statsminister i Sverige, men i brist på det så nöjer jag mig med en feministisk en!


Hallå, semmelwraps?! Ja tack! Anders Timmel tipsar om hur mycket man bör dricksa och är man från Örebro-trakten blir man stolt av att höra att Millencolin släpper ny musik i år. Världens bästa B&B finns i Yorkshire, England. Style.com ha en bra artikel om träning och att leva hälsosamt som en ny statusgrej. Och Jessamun Stanley visar att man inte behöver vara supersmal för att kunna göra yoga, inspirerande! My New Roots skriver om frukost och varför man bör äta kolhydrater. Ha en fin dag!

4 kommentarer:

Anna, Fair and True sa...

Håller med om feministisk statsminister!

Annika sa...

Jag håller också med om kvinnlig statsminister. Hoppas fö att US får sin första kvinnliga president i nästa val, men det återstår att se...
Rosa? Gärna! Fin färg det.

Miss Marie sa...

Anna - eller hur! Heja heja!

Annika - ja, det får vi verkligen hoppas på!

Sofia sa...

Åh jag älskar tröjan från The Little Ark! :-)