söndag, maj 17, 2015

Söndagssvep, 17 maj 2015



God morgon härliga söndag!


Riktigt somrig är byxdressen från F&F.


Söt baddräkt med liten volangkant från Anthropologie.


Bordlöparen från H&M Home är perfekt till sommarbordet utomhus!


Love Tazas Baby Bundle tillsammans med Freshly Picked är verkligen hur fin som helst! Allt som man behöver de första dagarna med bebis, inklusive morgonrock att ha på BB. Det åker upp på min jag-vill-ha-lista!


Världens sötaste knästrumpor!


För er med barn och som gillar att sy så ska ni kolla in det här fina mönstret till en summer romper till de små!


PetalsandJasmine har en massa fina blomprint.


Fantastiskt fantasifullt tält!


Margarita som isglass? Ja tack!


Somrig efterrätt blir det med grillade frukter!


Filmfestivalen i Cannes är i full gång, och vackrast av dem alla på invigningen var Lupita Nyong'o i den här sjögräsgröna klänningen!


Och i Cannes var det blåsigt, vilket Emma Stone och Parker Posey fick känna på!


Pitch Perfect 2 är nu uppe på biograferna! Om ni, liksom jag, älskade ettan så känns tvåan som ett måste!


Häng med på Vogues caféguide i London. Vem liknar egentligen Prince George? Hur påverkar vårt nummer i syskonskaran vår personlighet? Har du en favoritkaraktär i en bok kan du nu resa i deras fotspår. Ha en fin dag!

7 kommentarer:

Ullis sa...

Längtar efter sommaren ännu mer när jag ser de fina sommarbilderna och kläderna. Härliga barnkläder, den lika rompern, jättesöt.

Gretas Gotland sa...

Önskar att min lilla uteplats såg ut som det nedersta fotot! Fint svep!

Miss Marie sa...

Ullis - ja, nu har vi längtan efter sommar!

Greta - jag också! :)

Anna, Fair and True sa...

Åker till London på torsdag så ska kolla in café-guiden!

Miss Marie sa...

Anna - lyllos dig! :)

Annika sa...

Ska absolut se Pitch Perfect 2, så fort jag bara kan. ÄLSKADE ettan!!!
Fint svep, som alltid!
Baddräkten från Anthro är verkligen gullig, och den passar nog på många.
Nu ska jag läsa om er resa :-)

Miss Marie sa...

Annika - ja, Pitch Perfect är ju riktigt bra! Läste att uppföljaren dragit in lika mycket kosing första helgen som den första filmen gjorde på hela tiden på biograf, kul när det går så bra för en "tjejfilm"!