fredag, oktober 02, 2015

Första helgen i oktober



Helg! Vi ska till Liverpool och fira svärfar som fyllit 71 år, första natten borta med den här lilla parveln, men det ska nog gå bra, hoppas jag... 

Annars då? Det är amning, gos, amning, gos som står på schemat, som vanligt alltså! Jag bakade kanelbullar igår, så ni kan nog gissa att vi kommer att fira kanelbullens dag på söndag, en högtid man som utlandssvensk måste bevara!

Får ni också lust att lyssna på mycket musik nu på hösten? Här kommer några favoriter, nya likväl som gamla. Ha en fin helg!

Apologies - Grace Potter & The Nocturnals
Blank Space - Ryan Adams
Let It All Go - Birdy & Rhodes
I Wasn't Expecting That - Jamie Lawson
Locked Away - R.City & Adam Levine
Just Breathe - Pearl Jam
Fight Song - Rachel Platten
I'm On It - Chris Carmack
Last Mile Home - Kings of Leon
I'll Never Go Away Again - Erin McCarley & Gabe Dixon
Little Hands - Inland Sky
Wait For Me - Kings of Leon
Amen - Nick Sturms

2 kommentarer:

Anna sa...

Wait for me är så bra! Jag grämer fortfarande ihjäl mig att jag helt missade att Kings of Leon spelade på Peace & Love för några år sedan. Hur kunde jag missa det, hade åkt direkt om jag vetat det!

Miss Marie sa...

Anna - ja, det hade nog jag också gjort! Ville se dom i München men biljetterna sålde slut på direkten! 😔