fredag, april 22, 2016

Four Fit Challenge - resultat



Så det här har varit min garderob i veckan! En blå skjorta, blå jeans, vit tröja och en randig kjol. I måndags: skjorta + jeans. Tisdags: kjol + tröja. Onsdags: skjorta + jeans. Torsdags: skjorta + kjol + tröja + jeans. Fredags: jeans + annan tröja eftersom allt annat är på tvätt! 

Jag är åtminstone glad att det gick så bra som det gjorde, jag fick tvätta skjortan en gång i onsdags och sen igår när jag hade spillt mat och Anders kräkts på mig, så var det bara att ge upp. Men det är en väldigt kul utmaning och det får en att tänka efter på vad man egentligen behöver i ens garderob, och också när man köper nytt att försöka matcha det som finns i garderoben redan. Till exempel så älskar jag den där kjolen, men den används inte så mycket eftersom jag inte har så mycket som matchar den! Å andra sidan så tycker jag det är kul med lite annorlunda plagg, jag är inte den som bra har tre färger i garderoben, så då behövs fler plagg för att få ihop allt! Men som sagt, tänkvärt!

Idag är det förresten Earth Day, så det passar bra att tänka lite extra på vad man gör för miljön och hur man kan återvinna och använda saker på nya sätt!

Inga kommentarer: