söndag, april 24, 2016

Söndagssvep, 24 april 2016



God morgon vårsöndag!


Jag gillar den här linnejackan från Wrap London. Snyggt fall, färg och form! 


Fina halsband med månadsstenar från Wanderlustlife Jewelry.




Jag vill ha den här uppblåsbara fåtöljen i sommar! Eller varför inte en donut att ha i poolen?


Åh, sa jag att jag älskar linne? Jag skulle gärna kunna köpa allt hos The Linen Works.


Miranda Kerr är tjusig i svart och vitt.


I sommar vill jag klä mig som Karlie Kloss i lång skjortklänning!


Följer ni Julia Engel på Instagram och Snapchat? Just nu är hon i Italien och det får mig verkligen att längta dit!


Jason Bourne är tillbaka! Jag älskar en bra actionrulle.




Grillade eller rostade citroner är så gott, den här salladen blandar dem med tomat och lök!


De här våfflorna är glutenfria och veganska, jag testade att göra dem igår och de var goda men de fastnade i våffeljärnet! Kanske bättre lycka nästa gång?


Min mamma skickade bild på första rabarberpajen för i år, och jag blev inte så lite sugen! De här små portionspajerna med maräng ska jag nog testa att göra.


Margarita är nog min favoritcocktail, och den här med ananas får mig att vilja gå ut och dansa!



6 kommentarer:

Karin sa...

Åh, man gillar ju Jason Bourne, ser fram emot att se den! Och tomatsalladen och rabarberpaj... mmmm.

Tycker dock att det är tråkigt med månadsstenar - jag är född i April så då blir det bara en klar glasbit liksom. Kan man låtsas att man är född någon annan månad? Kanske Januari? Eller iaf November..

eastcoastmom sa...

Rabarberpaj alltid, i alla varianter tack!
Tomatsalladen också, please.
Linne, är tveksam för hur skrynkligt det blir? Gillar inte att stryka...

Annika sa...

Alltså, den där linnejackan är helt otroligt vacker. Verkligen min stil.
WOW!
Rabarber är inte min grej, men förstår att ni alla som älskar har en bra tid nu :-)
Jag tack till långa, sköna bomullsklänningar!
Fint som alltid här!

Miss Marie sa...

Karin - ja, eller kör på min månad, maj, då blir det grönt! :) Och ja, Jason ser vi fram emot... :)

Eastcoastmom - när det kommer till linnelakan stryker jag aldrig, men ja, linnekläder kan ju behöva strykas, men jag gillar dem skrynkliga!

Annika - ja, kan tänka mig att det är din stil! :)

Molly P sa...

Dina söndagssvep missar jag aldrig :) Jag är också väldigt förtjust i dina "sno stilen"-inlägg - hoppas det kommer nya såna snart! Ha en fin dag.

Miss Marie sa...

Molly - sicken tur du har nu, kom precis upp ett! :)