söndag, oktober 02, 2016

Söndagssvep, 2 oktober 2016



God morgon! På tisdag är det kanelbullens dag, det får vi inte missa!


Snygg blus från H&M, passar både till jobb och fest!


Helt fantastiska är ringarna från Audrey Rose.


Den här väskan (nu på rea!) har en underbart grön färg!


Söt tröja från Kappahls Newbie-kollektionsom nu går upp till storlek 122/128!


Kavats skor är ju så fina, dessa till de små är söta! Själv skulle jag gärna kunna tänka mig nya Hylte EP!


Följer ni Gal Meets Glam? Fick jag byta garderob med någon skulle det nog bli hennes, älskar hennes stil! Den här kappan är ju fantastisk!


Snygg tvist på en fiskbensfläta. Här finns instruktion på hur man fixar den.


Det här barnrummet är fint hela det, men finast är nog den här inbyggda läshörnan/förvaring!


Jag skulle gärna bo i det här hemmet i Nashville.


Eller kanske det här i Kalifornien, jag menar, rosa väggar och många fönster måste ju vara drömmen!


Jämfört med våra svenska prinsessor så klär sig brittiska Kate väldigt trist och oftast tantigt, tycker jag! Just nu är hon med familjen i Kanada, och där fick hon till den här röda fullträffen! Snyggt!


Brittiska skådisen Gemma Arterton verkar så härlig, och så har hon fin stil också, som här på modevisning i Paris!




En kryddig äppelkaka. Ja tack!


Taza delar med sig av sina makeuptips! Modellen Alessandra Ambrosio levde på en diet på 1200 kalorier efter att hon fött barn, för att kunna gå på catwalken för Victoria's Secret. Nu är det dags att låta våra barn äta smuts, eller som min mamma säger: "lite skit rensar magen"! Här finns en låtlista till alla workouts i oktober! Snart kommer The Crown på Netflix, historien om en ung drottning Elizabeth. För första gången någonsin så köper brittiska kvinnor fler gympadojjor än högklackade skor. Can't blame them. Alexander Skarsgård spelar polis i nya mörka komedin War on Everyone. Skådisen Sally Phillips har gjort en dokumentär om Down's Syndrome. Ha en fin söndag!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Uppkrupen i soffan iklädd mjuka kläder och så ditt Söndags svep! Bra söndag med andra ord!
Och den där gröna blusen från HM bara måst jag ha tag i! Dock slut i min storlek på webben så det blir att jaga i butiker med andra ord.

Ullis sa...

Kanelbullens dag, mums med en god kopp kaffe. Tack för ett jättehärligt söndagssvep, mycket snyggt och gott. Och visst, lite skit rensar magen😉.

Anonym sa...

Kan meddela att blusen inte finns i butiker i Sverige, bara på deras hemsida.
I fall någon undrar!

Nilla Tankebubblor sa...

Tack för ännu ett härligt svep!

Jenny sa...

Tycker så mycket om dina svep! Och imorgon får det nog bli ett bullbak. 😊

Miss Marie sa...

Brysselkakan - attans då, du får hålla utkik om den kommer tillbaka i din storlek!

Ullis - visst är det så! ;)

Nilla - varsågod! :)

Jenny - detsamma här, på tisdag måste vi äta bullar ju! :)

Annika sa...

Så fint svep, som alltid. Så roligt att kolla in dina svep.
Ringarna är otroligt vackra, och det är flätan också!

Anna, Fair and True sa...

Jag säger också "lite skit rensar magen" :)