söndag, juli 09, 2017

Söndagssvep, 9 juli 2017



God morgon söndag!


Söt skjorta från Kappahl, jag gillar knytet längst ned på ärmarna.


Solgul klänning hos M&S. Jag ser att höstkläderna börjar trilla in nu, men jag ignorerar dem än så länge!


Läckra örhängen hos Anthropologie.


Inspiration till barnrummet.


Härligt kök i det här huset, så fint med den inbyggda matplatsen där i bakgrunden!


Kate Bosworth är sommarfin i blommig och korgväska.


Grillad lax och tsatsiki, mums!


Banoffee pie är gott, jag måste testa denna Banofee Loaf!


Lemonad med basilika och vodka, jomenvisst! Skål!


Martha Stewart delar med sig av sina favoritbär. Fler som har problem med lår som skaver på sommaren? Här finns tips på hur man förhindrar det. Hur såpskurar man trasmattor på bäst sätt? Hur kan man göra en dålig dag till en bättre? Fem tips på hur man får sina barn att bli bra människor (om det ändå vore så enkelt!). Ha en fin dag!

3 kommentarer:

susanne sa...

Jamen visst är det irriterande med lår som går ihop och skaver och gör att man funderar fler än två gånger över klänning/kjol-valet mitt i sommarvärmen. Har aldrig tidigare hört om bandalettes-finns de verkligen eller är det ett lur tro...i vilket fall skulle de behövas! Måste kollas upp!/Susanne

Miss Marie sa...

Susanne- jag har inte hört talats om dem tidigare, men om det funkar vore det kanon! Nog värt att testa...

UplayOnline sa...

i vilket fall skulle de behövas! Måste kollas upp!/Susanne


แคมฟรอก